עיקרי בע'מ 5000 כיצד גייסו שני המייסדים המילניאליים הללו 13,000 סטודנטים במכללות שיעזרו לילדים הנלחמים בסרטן

ההורוסקופ שלך למחר

זכרי קווין, 26, ובריאן קלר, 25, הקימו יחד את Love Your Melon כפרויקט קולג '. שש שנים מאוחר יותר כמעט כל ילד חולה סרטן בארצות הברית קיבל את אחת הפופים הסרוגים של חברת הכובעים והלבוש; החברה שבסיסה במיניאפוליס תרמה בעבר אחת בכל מכירה. כעת היא תורמת 50 אחוז מהרווחים לשותפים ללא מטרות רווח הנלחמים בסרטן ילדים. המשימה פגעה באקורד ברור. ב -2017 ההכנסות השנתיות של מלון הגיעו לכ -31.5 מיליון דולר, ועזרו לה לנחות במקום ה -106 ב- Inc. 5000 השנה. כאן קווין מסביר מדוע העסק שלו נותן ומקבל כל כך הרבה אהבה. - כפי שנאמר ללי ביוקנן

המצפון החברתי שלי מגיע מההורים שלי. הם החזיקו כמה מסעדות בסנט פול, מינסוטה, שם הגישו ארוחות חג ההודיה וחג המולד לחסרי הבית. אמא שלי בישלה בעמותות כמו Feed My Starving Children ו- Kid's Café. בתיכון היינו חברי ואני מכינים כריכי חמאת בוטנים וג'לי והודו וגבינה ומביאים אותם לאנשים שגרים ברחוב.

פגשתי את בריאן ביום השני של שיעור יזמות באוניברסיטת סנט תומאס. פרויקט הכיתה שלנו היה להקים עסק שהרוויח בסוף הסמסטר. החלטנו לעשות פופים כי קר במינסוטה ואין הרבה מהלבוש ראש אופנתי. היית אמור להוציא רק 750 דולר, אבל גייסנו 3,500 דולר בהלוואות קטנות מחברים ובני משפחה.

באותה תקופה קראתי את ספרו של בלייק מיקוסקי על הקמת נעלי טום, ואהבתי את המושג לקנות מוצר אחד, לתרום מוצר אחד. הזמנו 400 שעועית, על פי העיצוב שלי, מבית סריגה בפורטלנד, אורגון. שכרנו גם עסק רקמה מקומי כדי להכין טלאים לאהוב את המלון שלך כדי לתפור בחזית. בסוף השבוע של חג ההודיה מכרנו 200 משולחן מחוץ לאחת המסעדות של הוריי. בדצמבר חילקנו 200 לחולים אונקולוגיים בבית החולים לילדים המקומי.

אחד הילדים הראשונים שנתנו להם כובע היה זך סוביך, שנלחם בסרטן העצם. הוא היה בן 18 וגדל בשכונה שלי. כשפגשנו אותו הוא ידע שיש לו שישה חודשים לחיות. הוא היה מוזיקאי מדהים; שיר שכתב הגיע למקום הראשון ב- iTunes בסמוך למותו. כשהסתכלתי עליו ראיתי את עצמי. זה יכול היה להיות אני.

מקסימום אהבה והיפ הופ נטו

בשנת 2013 לקחתי את מה שחשבתי שתהיה שנת פער לעבוד על העסק. בריאן נשאר בבית הספר אך עדיין היה מעורב מאוד. ערכתי שולחנות בקמפוס וברחבי העיר, עבדתי בגיוס כספים וטורנירי גולף. מכרנו גם דרך אתר אינטרנט והתחלנו לפרסם בפייסבוק, שנשאר מוקד גדול. שלט חוצות שעשינו בכביש המהיר 94 קיבל תגובה ענקית. גברת אחת שראתה את זה כל כך התרגשה שהיא הציבה שלט חוצות שני לאהוב את המלון שלך בחינם.

בינואר 2014, בזמן שבריאן היה בהפסקה, קנינו אוטובוס טיולים ב -10,000 דולר מקבוצת הוקי בפילדלפיה, ציידנו אותו במיטות קומותיים, עטפנו אותו בוויניל עם הלוגו שלנו ויצאנו לדרך עם צלם וצלם וידיאו. נסענו לניו יורק, אחר כך דרומה, ואז חזרה דרך המערב התיכון ועצרנו בקמפוסי מכללות בדרך. מכרנו פופים וחילקנו אותם גם בבתי חולים לילדים מקומיים. סטודנטים שפגשנו הגיעו למשלוחים האלה.

זו הייתה ההתחלה של תוכנית שגריר המכללות שלנו. כיום כ 13,000 תלמידים ב 850 בתי ספר מעבירים באופן אישי שעועית לילדים הנלחמים בסרטן. הם גם קונים אוכל ומבשלים למשפחות בבתים של רונלד מקדונלד ומוציאים את הילדים להרפתקאות, כמו טיולי מסוקים וטיולי לונה פארק. זו דרך טובה לשנות את המגע האישי.

הסיור באוטובוסים הנחית אותנו על בוקר טוב אמריקה והיום. הלכנו חזק גם ברשתות החברתיות - מודעה אחת בפייסבוק החזירה פי 44 את ההשקעה שלנו. אך לא היה לנו יכולת הייצור לענות על הביקוש. היו לנו 10,000 אנשים שרוצים לקנות כובעים ורק 2,500 למכור. הכפות המקוריות נוצרו על ציוד בן 150 שנה, וכאשר טחנת פורטלנד לא הקפיצה את הייצור נאלצנו לעבוד עם ספקים חדשים - כולם בארה'ב - כדי לשכפל את המכונות האלה. בדיעבד ככל הנראה האילוצים בהיצע היו מועילים. הם מנעו מאיתנו לצמוח מהר מדי ולהציף את השוק.

על הדרך לווינו כסף מחברים ובני משפחה - הכי הרבה היה 500,000 $ - ותמיד החזרנו אותו בתוך חודשים. החל משנת 2016 עבדנו עם בנקים: ג'יי.פי מורגן מימן השנה את צמיחת המלאי שלנו. אחרת פעלנו בתזרים מזומנים.

לאחר כשנה וחצי נתנו פופים לכל 45,000 הילדים במדינה שנאבקים בסרטן. התחלנו לתרום 50 אחוז מהרווחים לשותפים ללא מטרות רווח הנלחמים בסרטן ילדים ולעבוד עם משפחות. השנה הקמנו את קרן Love Your Melon כדי לתמוך בשותפי הצדקה שלנו ולשלם עבור תוכנית שגריר הקמפוס (כולל תלבושות גיבורי העל שמתלבשים המתנדבים שלנו בביקורים בבית חולים). אנחנו עדיין נותנים פופים ל -15,000 הילדים שאובחנו לאחרונה כחולי סרטן מדי שנה. כדי לכסות תקופות שבהן סטודנטים לא נמצאים למסור אותם, התחלנו להתקין מכונות אוטומטיות לממכר כפות בבתי חולים לילדים, המופעלות באמצעות כרטיסים שהועברו על ידי רופאים.

אנחנו כבר לא סתם יצרני פופים: אנחנו מוכרים שמיכות, צעיפים, כפפות, כריות ושורות אחרות. שמונים אחוז מהעסק שלנו הוא מסחר אלקטרוני, אך אנו מבצעים גם עבודות מותאמות אישית עבור ארגונים כולל פייסבוק וארנסט אנד יאנג, כמו גם למכור דרך בוטיקים וקמעונאים גדולים כמו מוצרי הספורט של דיק ווון מאור. החנות הארגונית הראשונה שלנו נפתחת זה מספר שבועות בשכונת North Loop במיניאפוליס.

בת כמה רייצ'ל ריי עכשיו

שש שנים, הדבר הכי גדול מבחינתי הוא עדיין הילדים. בשנת 2013 פגשנו את דוסון פרקר, אז בן 12, כשנסע מביתו בדרום לבית החולים לילדים המקומי שלנו לטיפול. הוא אהב מטוסים - חדר בית החולים שלו היה מלא בדוגמניות - אז הוצאנו אותו לכמה מטוסי אימונים ישנים של מלחמת העולם השנייה. דוסון הסתדר מספיק כדי לחזור הביתה, וביקרנו אותו שם בזמן סיור באוטובוסים. נסענו לווטומפקה שבאלבמה, אספנו אותו והסענו אותו ליומו הראשון בחזרה בבית הספר. כל הילדים חיכו בחוץ. והם הריעו לו.